0
السلام عليكم ورحمة الله
كل سنه وانتم الي الله أقرب بمناسبة شهر رمضان المبارك
كيف حالكم يا شباب
اليوم جبتلكم ادوات لقتل بعض الفيروسات
طيب يعني ايه الكلام ده
الكلام ده معناه انا انا مثلا عندي فيرس وليكن مثلا اوتو رن
طيب الانتي فيرس اللي عندي مش عارف يمسكه او يمسحه طبعا لعدم وجود مثلا تحديث للبرنامج من موقع الشركه او كانت شركة كسلانه مثلا ولسه الفيرس ما دخلش في تحديث قواعد البيانات الخاصه ببرنامج الانتي فيرس اللي هيا مصنعاه
تقوم تعمل ايه الشركات او بعض المبرمجين اللي عندهم درايه بالفيرس والملفات اللي بيصيبها والاماكن الموجوده فيها
بيعملوا ادوات لقتل الفيرس ده بس
يعني عندي فيرس اوتو رن وعندي فيرس ساسر انا نزلت اداه لقتل فيرس اوتو رن ومسحه معني كده ان فيرس ساسر اتمسح
طبعا لا لانه مخصص لقتل فيرس اوتو رن فقط وده معناه ان ده مش انتي فيرس كامل لا دي اداه صغثيره لقتل فيرس واحد او اكثرل علي حسب برمجته
يارب تكونوا فهمتوا من شرحي اصلي فاشل شويه في الشرح
يلا هاديكم شويه كويسين كده وبعدها هاديكوا لينك الصفحه اللي عليها الأدوات دي كلها
اولا دي مجموعه بالتاريخ اللي نزلت فيه والأدوات دي من موقع كاسبر سكاي
[06/27/2008] Worm.Win32.AutoRun.hr

لدخول صفحة أدوات قتل الفيروسات
تقبلوا تحياتي...
وكل عام وأنتم بخير
Dr.Virus
A Man Of Another World
اسم المراجعه: Virus Removal Tools ادوات لقتل الفيروسات الوصف: تقيم المراجع: 5 مراجعه بواسطة: Ahmed Sheta

إرسال تعليق Blogger Disqus

اترك تعليقك واعلم ان الله رقيبك

بسم الله الرحمن الرحيم

" ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد "

صدق الله العظيم

 
Top